zondag 29 juli 2012

De afgelopen weken heb ik weer veel gedaan voor de shop en in het atelier. Het speelkleed is af en al ingewijd. Alle artikelen waar ik al foto's van had gemaakt staan in de shop. Dat betekent dat o.a alle quiltpanels en losse fat quarters geplaatst zijn. Nu ben ik bezig alle jelly rolls en fat quarter bundles te fotograferen. Deze komen deze week in de shop. Dan zijn er nog nieuwe borduurpakketten.
Ik ontdekte pakketten van Ot en Sien bij de firma Le Suh. Ik heb10 pakketten besteld en ook het Hoogeveens leesplankje. Deze pakketten heb ik al gefotografeerd. Dus die worden deze week ook geplaatst.


En deze week zal mijn bestelling van Pako wel binnen komen. Er waren een aantal borduurpakketten van Nijntje uitverkocht. Die heb ik weer besteld en ook een pakket voor mijzelf om te gaan borduren. Getiteld "Geschiedenis van de mode" Ik had het patroon al in mijn bezit, dus ik stond voor de keuze om eigen stof en garen te gaan gebruiken of het complete pakket te bestellen. Het kwam beter uit het laatste te doen, dus het borduurwerk gaat mooi mee op vakantie.
Verder komt er de volgende week een levering binnen van nieuwe borduurstoffen aan de meter.

Vanaf 1 augustus kan een ieder bij mij terecht voor herstel- en verstel werkzaamheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten