zondag 8 juli 2012

Het is me gelukt me aan de afspraak te houden die ik de vorige week had gemaakt met mezelf en ik heb er een heerlijk voldaan gevoel aan over gehouden.
Ik heb vier broeken die al een hele poos lagen te wachten om korter te worden gemaakt eindelijk eens onder de naaimachine door gehaald. Een breiwerk wat af was maar ook al een poosje lag om te worden afgehecht is nu ook klaar. En ik ben begonnen met een speelkleed. Daar moet alleen nog even de rand vast worden genaaid en dan is die ook af. Oh ja, en ook zijn er al zes vilten enveloppen klaar voor de cadeaubonnen die ik nu in de webwinkel heb staan.
De komende week maar weer hetzelfde afspreken. Ik weet niet of er dan veel genaaid kan worden. Het speelkleed maak ik in ieder geval af, maar er liggen nog veel nieuwe artikelen voor de webwinkel welke nog moeten worden gefotografeerd. Daar begin ik deze week maar eerst mee. Dan kunnen de artikelen weer op de site geplaatst worden. Dus misschien direct morgen maar met de foto's beginnen.
Ook wil ik voor we op vakantie gaan nog alle artikelen vermelden op de bakken waarin ze liggen opgeslagen. Ik zelf weet wel waar alles ligt, maar als we weg zijn moet iemand anders het natuurlijk ook kunnen vinden. Maar daar heb ik gelukkig nog een aantal weken de tijd voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten