zondag 1 juli 2012

Een maand is om voor je er erg in hebt. Het is lekker druk en alles loopt voorspoedig. Soms zou ik willen dat een dag 48 uur had. Af en toe zijn er van die weken dat je alleen maar achter je laptopje zit. Folders maken, flyers, affiches en allerhande ander reclamemateriaal. Verbeteringen aanbrengen in de webshop. Natuurlijk is dat nodig en nuttig maar ik gun mezelf dan geen tijd even te gaan zitten handwerken.
Deze week doe ik het anders. Vandaag heb ik al een aantal wassen doorgedraaid. 't Is wel zondag, maar het moet maar even. Het is heerlijk weer, dus alles kon heerlijk buiten drogen. Ik heb de cadeaubonnen op de site geplaatst en de algemene voorwaarden aangepast. En de afgelopen week zijn er leuke houten knoopjes geplaatst.














Morgen ga ik weer aan het werk met de shop. Er moeten nog een aantal artikelen geplaatst worden. Dinsdag en donderdag doe ik alleen het hoognodige en ga heerlijk in het atelier zitten werken. Woensdag is de dag van mijn moeder en vrijdagmiddag krijgen we visite dus komt er niet veel meer van om nog iets anders te gaan doen dan even door het huis heen te gaan met een stofdoek en stofzuiger.
We hebben de vorige week een heerlijk rustige vakantie geboekt en ik heb tegen Erik gezegt dat ik ook een zak met restjes stof mee neem met malletjes. Heerlijk zitten frobelen in de zon. Maar goed, dat duurt nog even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten