dinsdag 13 oktober 2015

We kunnen weer douchen. Heerlijk is dat. Als je je een poos alleen maar kan wassen weet je eigenlijk pas wat je mist. Hoe gewoon het is om 's morgens uit je bed te stappen en onder de douche te gaan. Als kind (50 jaar geleden) ging je je ook alleen wassen en dan één keer per week in de tobbe. Maar nu is dat voor de meeste mensen ondenkbaar. Ik weet nog dat we een douche kregen en dat ik er volgens mijn ouders te lang onder stond. Draaide mijn vader de gaskraan van de geiser dicht. Ja en met koud water is het toch niet zo lekker.

Eindelijk heb ik dan foto's gemaakt van de braille quilt. Rondom is het complete alfabet geappliceerd en in het midden is het braille alfabet met knoopjes gemaakt. Deze knoopjes hebben ook weer de letters opgedrukt. Een blinde persoon kan het alfabet dus voelen en een ziende persoon weet door de letters die op de knoopjes staan welke letter er wordt bedoeld. Ook staan er de punt, komma, uitroepteken en het vraagteken in braille. Die laatste vier hebben samen 7 letters die samen weer het woord braille vormen.


Deze afgelopen week zijn verder ook alle in voorraad zijnde artikelen van Marti Michell in de webshop geplaatst en ben ik 's avonds lekker bezig met de hexagons. De eerste doos is vol. De tweede komt denk ik deze week wel vol.


Het ruimt lekker de resten stof op. En voor hetgeen ik wil maken moeten er nog heel veel bij dus ik ga lekker door.

Tot de volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten