zondag 3 februari 2013

Gisteren zijn we rustig vertrokken naar een prettig hotel in Beekbergen. Vandaag zijn we naar de KreavaK beurs geweest in Apeldoorn. We hebben er dus een lekker weekendje van gemaakt. De afgelopen week had ik al wel een "boodschappenlijstje" gemaakt. Ik wilde in ieder geval quiltstoffen, quiltpatronen en breigarens bestellen. Dat is gelukt.
En ik heb nu een verlanglijstje voor een aantal leveranciers op mijn pc staan. Het is echt een "snoepwinkel" zo'n beurs. Zoveel mooie stoffen, zoveel mooie ideeën. Gewoon zoveel interessante zaken om de webshop mee aan te vullen. Je kan gewoon niet alles doen en je moet keuzes maken. Dus die dingen zet ik dan maar op een verlanglijstje.
Zo heb ik een ander soort batting gezien om aan te bieden naast de alom bekende Hobbs en een mogelijkheid voor een maandabonnement op stoffenpakketjes voor elke maand een klein quiltschilderijtje of uiteindelijk een grote quilt. Goed om even rustig over na te gaan denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten