zaterdag 26 januari 2013

En nog steeds is het winter en koud en glad. Op dit ogenblik sneeuwt het hier. En er ligt nog zoveel. Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar wat mij betreft mag het morgen warm water gaan regenen.
Maar wat zeur ik. De afgelopen week heb ik heerlijk aan de webshop kunnen werken. Ik ben nog lang niet klaar maar er zijn al weer een heleboel nieuwe artikelen geplaatst. Zoals o.a. deze nieuwe stoffen.






Een stof met Bambi. Erg leuk voor een bepaalde kledingstijl maar de kwaliteit is ook heel goed om mee te quilten en voor ander decoratie. Deze stof is ook te krijgen met een grijze achtergrond.











Datzelfde geldt ook voor deze stof van het merk Stenzo. Erg mooi voor bijvoorbeeld de Lolita kleding, maar ook mooi voor decoratie.








          



En eindelijk zijn de kussenpakketten van Thea Gouverneur binnen gekomen. Het mooie is dat men zelf kan kiezen of men een lichte of donkere achtergrond wil hebben. Beide garens zijn bijgevoegd in het pakket. Er moet nog 1 binnen komen, maar er zijn al 5 in de winkel. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten