zaterdag 19 januari 2013

Het jaar is al weer drie weken oud. Het is lekker winterweer, dus heerlijk weer om binnen bij de kachel te zitten werken. Dat heb ik dus ook gedaan de laatste weken. Ik ben heerlijk in het atelier bezig geweest. Heb een tuinbroekje met overhemdje gemaakt voor onze kleinzoon en heb patronen gemaakt voor een broekje, overhemdje en vest. Daar ga ik de komende weken mee bezig en wil dat voor de 17e februari af hebben.


Ik ben ondertussen naar een groothandel geweest en heb nieuwe breinaalden gekocht. KnitPro. Deze moeten nog gefotografeerd en dan gaan ze op de site. Ook heb ik daar breigaren gekocht. In principe voor de shop, maar ook om dingen te gaan maken voor de Etsy shop waarop mijn eigen gemaakte artikelen komen te staan.
Van Zpagetti heb ik een tasje gehaakt en ik ben nu bezig met het breien van een tasje. Ook van Zpagetti.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten