zondag 25 november 2012

Buiten regent en stormt het. Echt weer om lekker warm binnen te blijven. Wat ik dan ook het liefste doe.
De nieuwe fotolampen bevallen erg goed. Er zijn al heel veel artikelen gefotografeerd. Maar ze gaan natuurlijk niet allemaal tegelijk in de webshop. Vandaag heb ik verschillende (confectie) stoffen toegevoegd. Samen met onze jongste dochter die een atelier heeft waar ze historisch geïnspireerde- en Lolita kleding maakt koop ik af en toe stoffen waar zij dan iets van kan maken. Deze stoffen kunnen dan natuurlijk ook gerust in de webshop staan.


Ook kwam er deze week een agent langs van o.a. Via Nova en De Breishop. Daar was ik wel blij mee. Erik en ik hadden het er net een week geleden over gehad om toch langzaamaan een assortiment quiltstoffen op te bouwen. Ik heb nu eerst een serie van 8 stoffen besteld en in februari 2013 wordt nog een serie geleverd. Ook heb ik afgesproken dat hij elke drie maanden langs komt zodat ik weer nieuwe stoffen kan zien en eventueel kopen.


Iets anders nieuws is dat ik in januari begin met brei- en haak artikelen te verkopen. Ik ben al bezig materialen in te kopen, zodat er direct een redelijk assortiment te krijgen is. Ook daarvoor is de agent die deze week dus kwam erg interessant. Hij kan een merk leveren waarin ik erg geïnteresseerd was, maar nog niet wist waar ik het kon kopen. 

1 opmerking:

  1. Super mooi die toile de jouy! Ik kijk er naar uit om daar iets moois van te maken :D Wordt een mooi jurkje denk ik :) En ook meteen maar een rok met ruches, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen