zondag 18 november 2012

Foto's maken is niet gelukt. Het is echt te donker en dan moet er teveel worden bewerkt. Dus ik heb toch maar fotolampen gekocht. Gistermorgen kwamen ze binnen. En een licht dat ik nu heb! Geweldig. Morgen ga ik direct de nieuwe artikelen fotograferen. Vandaag zijn de laatste artikelen waar ik nog wel foto's van op mijn computer had staan in de shop geplaatst, dus het is ook echt nodig. Er liggen teveel artikelen te wachten. Onderandere leuke applicaties, hardangerpakketjes, borduurpakketten, diverse borduurstoffen en ook brei- en haakartikelen. Een nieuw product voor de webshop. En ik heb de vorige week stoffen besteld die deze week ook binnen zullen komen.


De afgelopen week zijn de rokken afgeleverd en ben ik verder gegaan met het tuinbroekje. En ook Sinterklaas heeft mijn hulp ingeschakeld. Onze oudste dochter vroeg kleertjes voor Stan. En dan is het natuurlijk leuk dat zelf te maken. Ik heb voor de gelegenheid maar een 2 jarig abonnement genomen op de Knippie. Heb er vroeger veel leuke dingen uit kunnen halen voor onze dochters, dus voor de kleinzoon zal het ook zeker de moeite waard zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten