zondag 25 maart 2012

Gisteravond zijn we weer thuis gekomen van twee dagen Keulen. Vrijdag zijn we op tijd heen gereden. We hebben de stad in vogelvlucht gedaan en natuurlijk de Dom bekeken. Zaterdag hebben we de H+H beurs bezocht. De internationale vakbeurs voor handarbeid en hobby. Een grote beurs waar meer dan 260 exposanten stonden vanuit 25 landen met hun aanbod rondom naaien, borduren, quilten, breien en andere handwerken. Heel veel mooie en interessante dingen gezien.

Ik had me van tevoren voorgenomen niets te kopen tenzij ik iets bijzonders tegenkwam. Ik heb een apparaat gekocht waarmee je je eigen applicaties kunt maken en uitsnijden. Over drie tot vier weken zal ik het in huis hebben. Verder zijn er met diverse leveranciers contacten gelegd en heb ik hun catalogie meegenomen om thuis eens rustig door te nemen.

Ook heb ik mezelf een spaardoel gesteld. Een longarm quilting machine. Een beetje te duur om zomaar even aan te schaffen, maar een geweldig doel om voor te sparen en dan het machinaal quilten aan te gaan bieden aan potentiele klanten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten