vrijdag 16 maart 2012

Deze week hebben we onze dochter en schoonzoon uit Gouda te logeren gehad. Ze hadden vakantie en wilden graag even het westen ontvluchten. Een tandartsbezoek en de auto voor onderhoud naar de garage kon dus mooi gepland worden. En het was weer gezellig.

Ik heb even een uitstapje gemaakt naar breien deze week. Mijn moeder wilde graag een stola maar had geen juiste dikte van de breinaalden. Ik wel. Dus heb ik de afgelopen twee weken een stola gemaakt voor haar. Was wel leuk om even iets anders te doen, maar toch vind ik stoffen leuker om mee te werken.


Donderdag heb ik al vast stofjes uitgezocht voor een Sunbonnet quilt. Ik heb zin om te appliceren. Lekker 's avonds gewoon in de huiskamer een jurkje of een hoedje vastzetten. Het wordt een quilt met twaalf verschillende figuurtjes. Voor elke maand een ander figuurtje. Samen met de basisstof voor de muziekquilt had ik ook basisstof gekocht voor Sunbonnet. Misschien dat ik ze wel tegelijk ga maken. De ene keer de muziekquilt, die grotendeels met de naaimachine gemaakt kan worden en de andere keer lekker met de hand appliceren voor de Sunbonnet.  

1 opmerking:

  1. Wow. Dat is een mooi ding zeg die stola. Lijkt mij ook heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen