zondag 4 september 2011

Net weer terug van de Kreavakbeurs in Arnhem. We hebben er een lekker weekend van gemaakt. Gisteren al vertrokken. In Velp overnacht en vanmorgen direct bij opening begonnen op de beurs. Dan is het nog het rustigst en kun je overal goed terecht. Van te voren had ik al een lijstje gemaakt bij welke leveranciers ik langs wilde gaan. Bij twee firma's heb ik een nieuwe collectie borduurpakketten en de nieuwste catalogie gekocht. Tevens ben ik klant geworden bij PAKO. Ook bij hen heb ik een 15tal pakketten gekocht van o.a. Woezel en Pip, Dikkie Dik en Nijntje. De meeste pakketten zijn niet overdreven duur en vrij eenvoudig te borduren. Van Thea Gouverneur heb ik o.a. twee pakketten van steden. Deze zijn wat duurder, maar ook groter. Echt iets voor de gevorderde borduursters.  De levering zal eind september zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten