zondag 21 augustus 2011

Zou een weekend altijd Naboqu webwinkel weekend zijn? Het begint er aardig op te lijken. Geen probleem hoor. Het is leuk werk en voor het goede doel ;)
De hele week ben ik ook al bezig met het atelier. Het moet opgeruimd en anders ingedeeld worden voor de cursussen en workshops die ik wil gaan geven. Een klein gedeelte is nu afgeschermd met een gordijn. Daarachter kunnen nog spullen staan die niet direct iets met het atelier te maken hebben. Daardoor lijkt het netter. Heerlijk dat Erik het deze weken wat rustiger had op z'n werk. Hij heeft me lekker mee kunnen helpen met de zwaardere dingen.
Ik heb zaterdag een advertentie opgehangen bij ons in een supermarkt. Hopelijk komt daar reactie op en anders moet ik er maar een advertentie aan wagen in het wekelijks streekkrantje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten