donderdag 26 november 2015

We zijn al weer twee weken verder. Het is lekker druk. Nieuwe artikelen in de webshop plaatsen. (ik kan dat alleen maar manlief heeft hulp nodig van Edlyn terwijl Sanjay controlerend toe kijkt. ;))

Een jas herstellen voor een klant. Met de vitrage bezig en tussendoor bezig met de hexagonnen.




Er zijn nu vier van deze cirkels af en ik zie dat er bij één van de vier de slinger de andere kant op gaat. Ik moet er nog even over nadenken of ik hem weer uit elkaar haal of dat ik een passende naam bedenk voor de quilt.
Eigenlijk moet er nog een cirkel bij gemaakt (een oneven aantal vind ik mooier dan een even) maar ik ben bang dat ik niet meer voldoende stofjes hier voor heb. Misschien toch nog maar verder graven in de restendoos naar iets wat er goed bij past.

 

Door middel van deze driehoeken moeten de cirkels worden verbonden en daarna wordt de ruimte opgevuld met een basisstof.

 Met deze kleuren worden op dezelfde manier ook nog negen driehoeken gemaakt.

En deze laatsten hou ik dan in eerste instantie over. Misschien een leuk idee om tussen de basisstof door te gooien. En zo ontstaat een quilt dus langzamerhand. Iedere keer weer een ander inzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten