zondag 29 januari 2012

Bijna de hele week stond in het teken van de nieuwe webshop. Ik heb een dag zitten naaien en had een dag andere werkzaamheden, maar de andere dagen ben ik bezig geweest met foto's rangschikken en met het vullen van de shop. Alle applicaties en alle borduurpakketten zijn nu geplaatst. Alles bij elkaar al zo'n 300 verschillende artikelen. Nog ruim 700 te gaan.

Ook heb ik deze week een paar quilt panels binnen gekregen. Een aantal voor de shop, maar ook een paar kleine paneltjes voor mezelf.
Muziek in zwart/witte Jugendstilachtige stijl. Met heel subtiel gekleurde accenten in paars, wijnrood, rood, oranje en oker. Ik vindt ze erg mooi. Heb direct bijpassende effen stof en muziekstoffen gekocht. Ik heb zin om er aan te beginnen.
Maar........ eerst alle artikelen in de shop zetten.


Verder hebben we vandaag het geborduurde wandkleed naar onze oudste dochter gebracht. Ze waren er blij mee. We hebben het direct opgehangen in de babykamer. Dus nu mag er een foto geplaatst worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten