vrijdag 6 november 2015

De afgelopen twee weken is er weinig gebeurt. Vandaar ook dat ik nu pas een blogje schrijf. De griep was hier deze periode flink aanwezig. Ik was nadat we van onze vakantie terug gekomen waren al niet echt fit geweest maar nu begon manlief te kuchelen en te snotteren. En dan neem ik het toch weer over. Maar goed, het ergste is achter de rug en het gewone leven is weer begonnen.

Ik ben nu bezig de derde doos te vullen met de hexagons waar ik mee bezig ben om te maken. Op dit ogenblik nog van allemaal restjes maar op den duur zal ik een basisstof moeten gaan kiezen. Ik ben er nog niet uit of dat een lichte of een donkere stof gaat worden. De tijd zal het wel uitwijzen denk ik.

Met de poezen gaat het steeds beter. Edlyn is nu drie weken bij ons en ze doet alsof ze er altijd is geweest. Ze leert snel. Ook de foute dingen. ;) Maar die leren we haar wel weer af. De bloemenspuit is gewillig.
 

Edlyn heeft haar eigen kittenbrokjes maar het eten van Sanjay is natuurlijk veel lekkerder. Dus dan kijken we maar goed hoe die het eten uit haar kokertjes haalt en kan ik het nadoen denkt ze. Dat heeft haar al wel een mep van Sanjay opgeleverd. Gelukkig trekt ze zich daar niets van aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten