zaterdag 13 april 2013

De afgelopen twee weken ben ik voornamelijk bezig geweest met de site. Er lagen nog zoveel artikelen te wachten om in de webshop te worden geplaatst. Dat moest eerst maar eens gebeuren. Alles wat niet in de shop staat kan natuurlijk ook niet worden verkocht. Er liggen nu nog 15 voorbedrukte borduurpakketten te wachten op plaatsing. Die komen vanavond of morgen. En dan nog een klein aantal spullen waar eerst nog foto's van moeten worden gemaakt. Maar het einde voor dit moment is bijna in zicht.


Volgende week hoop ik heerlijk te kunnen gaan zitten werken in het atelier. Ik ben even in mijn privé stoffen voorraad gedoken en vond een mooie lap met getekende koeien. Ik heb ze allemaal uitgeknipt en ga ze nu appliceren. In ieder geval een paar kussenhoezen voor in de Etsy shop.
Ook wil ik nog een paar speendoekjes maken. Is leuk werk, snel af en kan gewoon in een enveloppe voor verzending.


En ik heb voor de webshop heel mooi voorbedrukt aidaband gekocht voor bijvoorbeeld lakentjes voor een babyledikantje. Eigenlijk wil ik daar zelf ook wel iets mee gaan doen.


Je hoeft het niet perse te gaan borduren maar mooier is het wel. Deze locomotief met wagonnetjes vind ik zelf erg mooi maar er is ook band met vlinders en met eendjes. Allebei met een geel of blauw schulprandje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten