zondag 28 oktober 2012

Het was een beetje een rommelige week. Ik ben met allerlei dingen tegelijk bezig. Onze oudste dochter vroeg of ik een speelgoedzak wilde maken om aan de box te hangen. Dan wil ik natuurlijk iets persoonlijks maken. Niet iets wat je ook in een winkel kan kopen. Daardoor ben je er natuurlijk wel weer langer mee bezig.
Er liggen nog twee truitjes die in elkaar gezet moeten worden. En eigenlijk wil ik nog een broekje maken. Ook aan het borduurwerk van de oude kostuums voor de jongste dochter wordt af en toe gewerkt. En een heleboel hexagonnen liggen te wachten om aan elkaar genaaid te worden voor een top. Verder ben ik nog veel bezig geweest met de site. En de nieuwsbrief voor de maand november is bijna klaar. Ik moet alleen in de site nog de maandaanbiedingen veranderen. In november zijn de Sewline pennen met 25% korting te koop.


Doordat ik in het begin van de webshop de artikelen gefotografeerd heb met de verkoopprijs er al op, heb ik veel foto's moeten veranderen. Je ontkomt in twee jaar tijd niet aan prijsverhogingen en dan staat het niet goed dat er een foto bij een artikel staat met een lagere prijs. Ik heb eerst alles bewerkt in paint. Zo langzaam maar zeker moet ik al deze artikelen overnieuw fotograferen.
De site is nu dus eerst weer bijgewerkt. Ook zijn er nog weer nieuwe artikelen toegevoegd zoals een viertal Yazzii Craft Organisers.

Er liggen nog meer nieuwe artikelen, maar daar heb ik nog geen foto's van gemaakt.
Morgen ga ik maar direct beginnen met een aantal dingen afwerken. En dan zorgen dat woensdag of donderdag de nieuwsbrief uitgaat met de nieuwe aanbiedingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten