dinsdag 16 oktober 2012

De afgelopen week was een lekker drukke "Naboquweek".
Dinsdag de 9e heb ik twee workshops tegelijk gegeven. Twee zussen wilden graag elk een andere workshop. Het was een leuke en gezellige ochtend.
Woensdag de auto naar het beletteringsbedrijf gebracht om reclame te laten plakken op de auto. Ik vindt het goed geslaagd, maar ik denk er nog over na of ik nog iets meer met de zijkanten moet doen.
Woensdag heeft er ook een redactioneel artikel gestaan in twee regionale kranten over Atelier Naboqu. En zaterdag heb ik een interview gedaan op de lokale radio. Best spannend, maar het is helemaal goed gegaan. Onze oudste dochter heeft het opgenomen, dus ik kon het zelf ook nog weer naluisteren. Best vreemd om jezelf te horen praten.
En als (vooralsnog) laatste komt er morgen een advertentie in drie regionale weekbladen. We timmeren dus lekker aan de weg.
Verder natuurlijk bezig geweest met de webshop. Weer nieuwe artikelen geplaatst en ik wil langzaamaan de foto's veranderen. Het kan nog wel een meer professionelere uitstraling krijgen denk ik.
Dus...........nee, het woord vervelen komt niet in mijn woordenboek voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten