zondag 5 februari 2012

We zijn weer terug van de KreaVakbeurs in Apeldoorn. We hebben er een gezellig weekendje van gemaakt. Gistermiddag al vertrokken. Overnacht in hotel Engelanderhof in Beekbergen. En vanmorgen direct om 9.30 uur aanwezig op de beurs. Ik had de afgelopen week al wat voorbereiding gedaan in de vorm van bestellijstjes maken voor een tweetal leveranciers van borduurpakketten en ik had alle websites van de standhouders even heel snel doorgezocht. Diegene die mij interessant leken heb ik opgeschreven en zo had ik dus een goede route om mijn eventuele inkopen te doen.

En dat een goede voorbereiding zijn vruchten afwerpt is duidelijk. Het assortiment op de nieuwe website wordt behoorlijk uitgebreid met verschillende quiltstoffen. Yelly rolls, fat quarters, grote quiltpakketten en een compleet assortiment van een nieuwe serie quiltstoffen van de firma Stof.dk. Ook heb ik quiltpatronen besteld en leuke kleine knoopjes om als versiering op quilts te zetten. Verder heb ik Jobelan borduurstoffen in de kleuren wit, ivoor, kerstgroen en kerstrood besteld.

De komende week hoef ik me dus niet te vervelen. Ik ga weer flink bezig met het vullen van de vernieuwde shop. Zodra dat af is kunnen de nieuwe artikelen ook geplaatst worden. Ik verwacht dat al mijn bestellingen deze week binnen komen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten