zondag 31 juli 2011

Heerlijk weer de hele dag gewerkt. Vrijdag had ik al foto's gemaakt, dus vandaag kon een groot gedeelte van de nieuwe artikelen weer op de site. Ik heb een groep kleinvakartikelen toegevoegd en de kruissteek borduurpakketten gerangschikt op merknaam. Ik denk dat dat gemakkelijker zoeken is. Zo langzaamaan komen er zoveel pakketten dat het een te lange lijst is om gemakkelijk te bekijken. Nu is het per merk een kortere lijst.
De komende week wil ik op zoek naar o.a. een paar ooievaarschaartjes. Die had ik besteld, maar ze waren bij de betreffende groothandel uitverkocht. Dan dus maar eens zoeken bij iemand anders.
Ook heb ik een catalogus van Thea Gouverneur borduurpakketten kunnen downloaden. Ook dus erg interessant om eens heel goed door te bladeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten